Artariska Armén
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Den Artariska Arméns Högkvarter
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ny ''kategori'' för frågor?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Tor




Antal inlägg : 5
Gick med : 10-11-23

Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitimetis nov 23, 2010 8:16 pm

Hejsan! Jag skulle vilja se en ''kategori'' på forumet där folk skulle kuna ställa lite random frågor till eran grupp. Det känns lite konstigt att skriva detta här, men hittade ingen annan stans som passade bättre Razz

// Tor
Till överst på sidan Gå ner
Juliette Jern
Soldenär
Soldenär
Juliette Jern


Antal inlägg : 166
Gick med : 10-11-30
Ålder : 35
Ort : Skoghall

Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Sv: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitimemån mar 07, 2011 8:29 pm

jo skulle vara bra

har en fråga, jag antar att jag bara missar det när jag letat.

men vad skulle lajvet kosta i sig självt nu igen???
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Sv: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitimemån mar 07, 2011 8:31 pm

Det här ÄR kategorin för frågor... så... jo. lol!

Angående priser så finns de på http://eleria-lajv.com

Till överst på sidan Gå ner
Juliette Jern
Soldenär
Soldenär
Juliette Jern


Antal inlägg : 166
Gick med : 10-11-30
Ålder : 35
Ort : Skoghall

Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Sv: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitimemån mar 07, 2011 8:33 pm

Tank yo! lol!

eller thank you ^^
Till överst på sidan Gå ner
Juliette Jern
Soldenär
Soldenär
Juliette Jern


Antal inlägg : 166
Gick med : 10-11-30
Ålder : 35
Ort : Skoghall

Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Sv: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitimemån apr 11, 2011 1:01 pm

Antingen är jag dumm eller så är jag blind.
men jag hittar inte vart jag ska betala in för lajvet, kom på mig själv nu med kaffe koppen att jag inte betalat in än pale

men har letat på elarias sida men jag finner ingen stans vart, och har glömt den exakta summan =(

Lite hjälp tack?
Kramar
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Sv: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitimemån apr 11, 2011 2:05 pm

Prislista för lajvet:
Medlemskap (stödmedlem) år 2011 Föreningen Eleria 100 kr
Anmälan+Medlemskap+Dep Föreningen Eleria 650 kr
Anmälan+Medlemskap+dep Enhörningen 685 kr
Mat (Endast tillgängligt för rollerna i Stendal, Thyr och Navle) 450 kr
Buss (från Västerås station till lajvområdet och tillbaka) 100 kr
Lajvsvärd 1-hands fr. Enh-butiken 550 kr
Sverokmedlem i annan Förening inklusive Depositionsavgift 700 kr
Medlemskap år 2011 Enhörningen 135 kr


Som alla kan se så är prislistan rätt så otydlig med flera olika alternativ för att betala lajv och medlemskap i olika konstellationer. Det jag rekommenderar är att betala den summa som jag markerat i fetstil, dvs anmälningsavgift, depositionsavgift (får man tillbaka efter lajvet om man skött sig och städat sitt läger) och medlemskap i föreningen Eleria. Detta är det billigaste alternativet och blir ännu billigare om man tänker delta på nästa lajv också eftersom man då redan är medlem. Dock ska man redan när man gjort sin anmälan ha kryssat i vilket alternativ man tänker betala och är du osäker på vad du kryssade i, eller om du kryssat i fel, så rekommenderar jag att man ringer Hasse och reder ut den saken.
Anmälan (och ikryssning av betalningsalternativ) sker här: http://eleria-lajv.com/arrangemang.php?arrID=6&typ=enskild
Mer detaljerade instruktioner hur anmälan ska fyllas i finns här: https://artaria.forummotion.com/t39-anmalan-till-uppgorelsen-eleriakampanjens-varlajv-2011

Betalning sker till Elerias Plusgiro: 52 35 98-1
Kom ihåg att tydligt skriva vem du är och vad du betalar för i meddelandefältet. Är du osäker på nåt mer så bara fråga här eller ring mig! =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ny ''kategori'' för frågor? Empty
InläggRubrik: Sv: Ny ''kategori'' för frågor?   Ny ''kategori'' för frågor? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ny ''kategori'' för frågor?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Artariska Armén :: Öppet Forum :: Rekrytering, frågor och information-
Hoppa till: