Artariska Armén
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Den Artariska Arméns Högkvarter
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Spejare för den stolta Artariska armén

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
c.edv




Antal inlägg : 3
Gick med : 10-12-13

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimemån feb 07, 2011 4:48 pm

Hejsan! Mitt namn är Christer Edvardsson och jag har blivit ombed av Mimmi att försöka dra ihop en grupp som skall agera spejare för den Artariska Armén på Eleria nu i april. Det finns nu en Facebook grupp med namn "Spejare för den stolta Artariska armén". Temat är tänkt att vara "Ulvgardet" från Krigshjärtakrönikan.

Om ni är intresserade av att deltaga kontakta Mimmi och be henne att lägga till er i gruppen.
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimemån feb 07, 2011 5:49 pm

Hur blev det, får du med dig några av de andra ulvarna från Krigshjärta? Om ni är några stycken från det gänget så vill jag verkligen använda er för det ni är absolut skitbra på, dvs att vara just er själva, Ulvarna, med fokus på spaningsförband och vid slag agera lätt infanteri för flankskydd och rörligt understöd. Men är det bara du så kommer vi förvisso ha ovärderlig nytta av dina erfarenheter som spejare men samtidigt behöva hålla oss lite närmre orginalidén för vår spaningsstyrka, dvs att fokuset är att vara lätt infanteri/auxilia till linjen av tungt infanteri som också dubblerar som spaningsgrupp. I vilket fall som helst kommer gruppen alltså få vara både och, men var fokuset ligger beror lite på hur många av ert orginalgäng som dyker upp eller inte.

KUL att ha dig med i vilket fall som helst och jag är mycket glad att vi har dina kunskaper och vilja att leda spaningsgruppen till vårt förfogande! Nu kör vi!!! =)
Till överst på sidan Gå ner
c.edv




Antal inlägg : 3
Gick med : 10-12-13

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimemån feb 07, 2011 9:05 pm

Nu har Ola Bengtsson sagt att han är på. Anna Rönnkvist är splittrad mellan att spela alv eller inte.

Är det möjligt att få ett eget forum som jag kan hänvisa folk till för diskussioner?
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimemån feb 07, 2011 9:44 pm

Den eller de rotar med spaningssoldater som kommer ingå i förbandet är lika mycket en del av fänikan som de övriga rotarna och jag vill också gärna se att vi offlajv är ett gemensamt gäng på alla sätt. Vi har forum här för det mesta man kan vilja diskutera tror jag så mitt förslag är att du helt enkelt startar en tråd för vad du vill diskutera i lämplig forumkategori för vad du vill diskutera eller hänvisar till befintliga trådar vad gäller sånt som redan diskuteras. Vill ni ha en helt egen forumkategori går det för all del att ordna men alla soldater i lajvgruppen kommer isf ha tillgång till den och jag vill också att du isf motiverar varför det behövs. =)
Till överst på sidan Gå ner
c.edv




Antal inlägg : 3
Gick med : 10-12-13

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimemån feb 07, 2011 10:11 pm

Inga problem. Saken är inte att ha ett "hemligt" eller "privat" forum. Jag ser det som praktiskt att ha ett separat del-forum för att gruppens medlemmar lätt skall kunna hitta diskussioner som direkt berör dom, eller som är startade av er arrangörer eller mig som gruppledare.
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimemån feb 07, 2011 10:24 pm

Jag fattar. Nästan allt kommer beröra alla soldater. Det som kan skilja just för spaningssoldaterna kan vara utrustning och taktik men jag tror det räcker med smart namngedda trådar i nuläget. Märker vi att det blir mycket som är specifikt för just spaningsrotarna inom en viss forumkategori kommer jag ändå skapa ett subforum så att det lättare går att samla just de diskussionerna på ett ställe för bättre överblick, precis som jag gjorde med Tillverkning under Praktiskt.

Så småningom kan det bli aktuellt för alla rotar att få ett eget subforum för att snacka ihop sig inom respektive grupp, planera mat, hitta på interna skämt/rövarhistorier, forumrollspela inom roten etc etc. Men vi är inte riktigt där ännu tyvärr.

Till överst på sidan Gå ner
Ola Eliasson
Soldenär
Soldenär
Ola Eliasson


Antal inlägg : 132
Gick med : 10-12-09
Ålder : 36
Ort : Matteröd

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimetis feb 08, 2011 2:35 am

c.edv skrev:
Nu har Ola Bengtsson sagt att han är på. Anna Rönnkvist är splittrad mellan att spela alv eller inte.

Är det möjligt att få ett eget forum som jag kan hänvisa folk till för diskussioner?

Ola Bengtsson? Är det samma kille vi har tjatat på då? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nordicr.com
Ola.B




Antal inlägg : 15
Gick med : 11-03-01
Ort : Uppsala

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimeons mar 02, 2011 9:41 am

Näe, det lär inte vara samma Ola, för det är bara Christer och Mimmi som dragit i mig
Till överst på sidan Gå ner
Ola Eliasson
Soldenär
Soldenär
Ola Eliasson


Antal inlägg : 132
Gick med : 10-12-09
Ålder : 36
Ort : Matteröd

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimeons mar 02, 2011 2:01 pm

Ola.B skrev:
Näe, det lär inte vara samma Ola, för det är bara Christer och Mimmi som dragit i mig

Sant, du och Ola B är inte samma person, men ni heter likadant, det som förvirrade mig. Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nordicr.com
Ola.B




Antal inlägg : 15
Gick med : 11-03-01
Ort : Uppsala

Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitimeons mar 02, 2011 2:20 pm

Hehe, lätt hänt när folk heter likadant
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Spejare för den stolta Artariska armén Empty
InläggRubrik: Sv: Spejare för den stolta Artariska armén   Spejare för den stolta Artariska armén Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Spejare för den stolta Artariska armén
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Artariska Arméns knapp

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Artariska Armén :: Öppet Forum :: Rekrytering, frågor och information-
Hoppa till: