Artariska Armén
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Den Artariska Arméns Högkvarter
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Påminnelse om medlemsavgifter

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimetis feb 08, 2011 2:10 pm

Hej medlemmar i S&T!

Jag vill påminna om att det fortfarande är fyra personer som inte betalat 2010 års medlemsavgift ännu, och endast fyra som betalat 2011 års medlemsavgift. Ni som inte betalat borde veta vilka ni är men är ni osäkra så fråga. Jag vill inte lista namn här men vet vilka ni är! Twisted Evil

Kom ihåg att endast betalande medlemmar kommer få subventionerade kostnader ur vår budget.

Mvh
/Styrelsen genom Kenny Lee Iker - Ordförande
Till överst på sidan Gå ner
Niklas Helgegren




Antal inlägg : 61
Gick med : 10-11-15
Ålder : 34
Ort : Göteborg

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimetor feb 10, 2011 5:14 pm

hur betalar jag in för 2010?
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimetor feb 10, 2011 5:56 pm

Skriv "NikH 2010" i meddelandefältet så fattar vi.
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimetor feb 10, 2011 6:39 pm

Visst har jag varit en duktig cord... jag menar artarier, och betalat in?
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimelör apr 02, 2011 11:48 pm

Påminner igen om medlemsavgiften på 50kr för dem som inte betalat ännu. De som är medlemmar betalar 75kr för sin sköld, eller inget alls om de var med och byggde dem. Den som inte är medlem betalar 260kr för skölden.

Pengarna för skölden betalas in på föreningens konto. Skriv namn eller personnummer så att vi tydligt kan se vem som betalar. Heter ni Niklas eller Ola eller nåt annat som en massa folk heter, var noga så vi förstår vem ni är!

OBS: Jag ligger personligen ute med pengarna för dessa sköldar. Betala omgående!


Alltså:
Medlem: 75kr
Medlem och byggde: 0kr
Icke medlem: 260kr

Ni som inte är medlemmar men har tänkt att bli det ska betala in medlemsavgiften först. Totalt betalar ni då 125kr (medlemsavgift + sköld). Gör detta som separata inbetalningar.
Till överst på sidan Gå ner
Niklas Nyrell
Soldenär
Soldenär



Antal inlägg : 66
Gick med : 10-12-05
Ålder : 32
Ort : Skoghall

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimesön apr 03, 2011 10:35 pm

Jag har sett till att betala nu.
Till överst på sidan Gå ner
Robin_Eriksson
Soldenär
Soldenär



Antal inlägg : 74
Gick med : 11-04-15
Ålder : 32
Ort : sala

Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitimeons maj 04, 2011 5:27 pm

kenny ska betala allt så snart jag kan^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Påminnelse om medlemsavgifter Empty
InläggRubrik: Sv: Påminnelse om medlemsavgifter   Påminnelse om medlemsavgifter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Påminnelse om medlemsavgifter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Artariska Armén :: Öppet Forum :: Spel & Tidsresor-
Hoppa till: