Artariska Armén
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Den Artariska Arméns Högkvarter
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Kallelse till föreningens årsmöte 2011

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Empty
InläggRubrik: Kallelse till föreningens årsmöte 2011   Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Icon_minitimefre dec 17, 2010 6:21 am

Härmed kallas alla medlemmar i Spel & Tidsresor till föreningens årsmöte för 2011.
Årsmötet kommer äga rum onsdagen den 26:e januari 2011 klockan 19.00 och hållas över Skype.


Alla som skriftligen (här i forumet genom post eller PM, genom mejl eller fysiskt brev etc) uttryckt en önskan om att få bli medlem och som betalat föreningens medlemsavgift för 2010 räknas som medlem. Medlemsskap för 2011 kan lösas efter årsmötet då medlemsavgiften först då är bestämd för verksamhetsåret.

En dator med internetuppkoppling, gratisprogrammet Skype och ett Skype-ID (också gratis) är nödvändigt för att kunna delta på årsmötet. Varje medlem är själv ansvarig för att ha tillgång till detta för mötet som beräknas kunna ta allt från 30 minuter till på sin höjd fyra timmar. Självklart hjälper vi till med tips och råd för den som är ovan med Skype och som vill ha hjälp att få allt i ordning och fungera, så länge det sker i GOD TID före mötet, gärna dagarna före. Timmen före mötet är allt för dålig framförhållning om ni tror ni behöver hjälp.

Möteshandlingar kommer skickas ut minst en vecka före årsmötet. Dessa kommer innehålla förslag till dagordning, förslag till verksamhetsplan, förslag till budget, verksamhetsberättelse, resultat- och balansräkning, revisionsberättelse, förslag till styrelse, revisor och valberedning, samt motioner, propositioner och lite annat.

Vi vill uppmana alla medlemmar att nominera personer till styrelse, revisor och valberedning genom att skicka era förslag, gärna med motivering, till valberedningen vilka består av Mimmi Melkersson, Martin Tamminen och Jens Österqvist. Det går att skicka PM här i forumet eller mejla. Vill ni ha deras mejladresser så är det bara att kontakta mig så får ni dem av mig.

Mvh
/Spel & Tidsresors Styrelse
genom Kenny Lee Iker, Ordförande
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Empty
InläggRubrik: Sv: Kallelse till föreningens årsmöte 2011   Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Icon_minitimeons jan 26, 2011 5:13 pm

Påminnelse!!! Glöm inte detta ikväll!
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Empty
InläggRubrik: Sv: Kallelse till föreningens årsmöte 2011   Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Icon_minitimeons jan 26, 2011 7:48 pm

Det är fortfarande sex personer som begärt medlemsskap som ännu inte betalat in medlemsavgiften för 2010 (fem personer har betalat). Ni vet vilka ni är, men det gör jag också. Formellt betyder det att ni inte är medlemmar och inte har rösträtt på årsmötet. Praktiskt betyder det mindre pengar till föreningen och att vissa medlemmar bidrar medan andra åker snålskjuts. Nu vet jag att det inte är avsikten hos någon utan att det sannolikt beror på glömska eller dålig ekonomi eller liknande. Men vad det än beror på, antingen vill jag att ni löser det genom att betala in medlemsavgiften, eller att ni meddelar mig om orsaken till att ni inte kan eller vill göra detta.
Till överst på sidan Gå ner
Martin Tamminen
Rotemästare
Rotemästare
Martin Tamminen


Antal inlägg : 108
Gick med : 10-10-04
Ålder : 34
Ort : Norrköping

Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Empty
InläggRubrik: Sv: Kallelse till föreningens årsmöte 2011   Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Icon_minitimeons jan 26, 2011 8:54 pm

Jag ser typ ingen online utom mig & Juliette på Skype....typ 5 minuter kvar.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Empty
InläggRubrik: Sv: Kallelse till föreningens årsmöte 2011   Kallelse till föreningens årsmöte 2011 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Kallelse till föreningens årsmöte 2011
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Sverok Svealands årsmöte 2011 (13/2 försök 1)
» Omkonstituering av föreningen Spel & Tidsresor
» Förslag till Stadgar, styrelse, budget, verksamhetsplan och annat
» Årsmötet 2011 - När och hur

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Artariska Armén :: Öppet Forum :: Spel & Tidsresor-
Hoppa till: