Artariska Armén
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Den Artariska Arméns Högkvarter
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Nya roller?

Gå ner 
+6
svartros
Kenny Lee Iker
Martin Tamminen
Gustav Åhs
Mimmi
Zmrzlina
10 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4
FörfattareMeddelande
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimemån nov 29, 2010 1:51 pm

Låter mycket vettigt alltihop tycker jag.
Till överst på sidan Gå ner
Martin Tamminen
Rotemästare
Rotemästare
Martin Tamminen


Antal inlägg : 108
Gick med : 10-10-04
Ålder : 34
Ort : Norrköping

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 2:13 am

Vad jag tycker vi bör tänka på att det är farligt att utse ett byråd eller liknande.
Kom ihåg att armén kommer hit mycket tack vare en rapport om hur kätterskt Stendal blivit och alltför många finns i byn som inte går att lita på. Därav att en sådan idé bör tänkas över väldigt noga Wink
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 2:51 am

Då är det ju bra att vi har både en inkvisitor och en säkerhetstjänsteman med oss att reda ut vilka som är sanna artarier och vilka som är Eleriasympatisernade kräk!
Till överst på sidan Gå ner
Gustav Åhs

Gustav Åhs


Antal inlägg : 198
Gick med : 10-11-14
Ort : Norrköping

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 2:55 am

Sen lär det ju finnas vissa mephoriusdyrkande mähän där också.
Till överst på sidan Gå ner
Zmrzlina

Zmrzlina


Antal inlägg : 189
Gick med : 10-10-08
Ålder : 37

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 3:18 am

Hör att vissa från silfverdraken till och med sålt sina själar till Moffler HOST HOST HARKEL.
Till överst på sidan Gå ner
Gustav Åhs

Gustav Åhs


Antal inlägg : 198
Gick med : 10-11-14
Ort : Norrköping

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 3:26 am

Titta inte på mig. Dierek sade åt en viss löjtnant att hon kunde köra upp sitt garde någonstans där solen inte skiner och åkte hem till sin baron innan det gick så långt. Undrar om det var bristen på Sgt Diereks moraliska vägledning som gjorde att allt gick fel.
Till överst på sidan Gå ner
Basse

Basse


Antal inlägg : 52
Gick med : 10-11-19

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 3:43 am

Tor att sälja sina skälar kan räknas som typiskt oartariskt beteende
Till överst på sidan Gå ner
Gustav Åhs

Gustav Åhs


Antal inlägg : 198
Gick med : 10-11-14
Ort : Norrköping

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 3:54 am

De hade väl sina själ Razz
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 12:57 pm

Martin skrev:
Vad jag tycker vi bör tänka på att det är farligt att utse ett byråd eller liknande.
Kom ihåg att armén kommer hit mycket tack vare en rapport om hur kätterskt Stendal blivit och alltför många finns i byn som inte går att lita på. Därav att en sådan idé bör tänkas över väldigt noga Wink

Hm, borde vi lägga upp rapporten här i ett dolt forum som bara medlemmarna kommer åt? Jag menar, den är ju inte superhemlig rent innehållsmässigt, och den ger en ganska tydlig bild av Stendal ur en artarisk synvinkel. Tror att den kan vara ganska kul läsning för många av oss Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gustav Åhs

Gustav Åhs


Antal inlägg : 198
Gick med : 10-11-14
Ort : Norrköping

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 12:59 pm

Glöm inte skilja på vilka som är här som medlemmar och vilka som är här i största allmänhet.
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 1:54 pm

Vi måste i vilket fall som helst fixa dolda medlemsforum snart.
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 3:41 pm

Skapa en underkategori för känsliga uppgifter som bara en viss forumgrupp har tillgång till, sen lägger ni in de personer som konstaterats att de ska åka med soldategruppen på lajvet som medlemmar i den forumgruppen. Faktum är att delar av det som redan skrivits i forumet kanske borde läggas under sådana restriktioner. Vi har närmare 20 pers i forumet redan men jag har ingen aning om hur många av dessa som är här för att delta som soldater i armén.

Vem/vilka är forumadmin? Jag kan hjälpa till med detta om ni vill/vågar ge mig administratörsrättigheter i forumet.
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 4:06 pm

Nu gjorde jag dig till admin Smile kontrollpAnelen är lite väl komplex för min smak, men det går säkert göra en del om man orkar sätta sig in i det. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetis nov 30, 2010 4:14 pm

Tack. Ska se vad jag kan göra. =)
Till överst på sidan Gå ner
Basse

Basse


Antal inlägg : 52
Gick med : 10-11-19

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimeons dec 01, 2010 3:13 pm

Tack för bra fix med forumet =)
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetor dec 02, 2010 1:42 am

Skulle vilja veta om medlemmarna Simon, Jens, Tor och Alma ska spela soldater i soldatgruppen eller om de är på forumet av andra skäl. Orsaken till att jag frågar är för att jag vill lägga dem till de forumgrupper där de hör hemma. Cheers!
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetor dec 02, 2010 10:18 am

Simon spelar allierad alkemist i Stendal. Jens kör nog tempelriddare eller soldat och Alma vet jag inte riktigt. Tror hon kan ha varit inne på soldat.
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetor dec 02, 2010 8:18 pm

Är Jens och Jens Friberg samma person fast med två användare? Och, har du möjlighet att kolla med de du känner om de vet vad de vill spela? Vore ju bra om de ville delta i diskussionerna på forumet. king
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimetor dec 02, 2010 8:49 pm

Jens är min pojkvän. Smile

Jens Friberg är inte samma Jens, utan en som hittat hit från lajvsveriges forum. Jag tror inte han har för avsikt att gå med i gruppen.
Till överst på sidan Gå ner
Alma
Soldenär
Soldenär
Alma


Antal inlägg : 79
Gick med : 10-11-22
Ålder : 31
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimefre dec 03, 2010 1:03 am

Alma VAR inne på att spela soldat, tills hon insåg innan idag att hon med största sannolikhet inte kommer kunna åka på lajvet Smile Alma är också en så kallad forumssneaker, som läser allt men endast kommenterar det hon känner är nödvändigt att kommentera och där hon har någonting vettigt att tillföra.

Hon tycker också om att prata om sig själv i tredje person, uppenbarligen. Razz
Till överst på sidan Gå ner
Basse

Basse


Antal inlägg : 52
Gick med : 10-11-19

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimefre dec 03, 2010 2:32 pm

Alma är en anti Bastor med andra ord (kommenterade han onödigt Very Happy )
Till överst på sidan Gå ner
Alma
Soldenär
Soldenär
Alma


Antal inlägg : 79
Gick med : 10-11-22
Ålder : 31
Ort : Ljungby

Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitimelör dec 04, 2010 8:46 pm

Haha, mycket möjligt Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nya roller? - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Nya roller?   Nya roller? - Sida 4 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Nya roller?
Till överst på sidan 
Sida 4 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Artariska Armén :: Öppet Forum :: Rekrytering, frågor och information-
Hoppa till: