Artariska Armén
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Den Artariska Arméns Högkvarter
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Presentationstråd för nyanlända

Gå ner 
+22
Sofia
Ola Österström
Micki
Alma
Arvid
Niclas.Hagberg
Niklas Helgegren
Johan Andersson
Niklas Nyrell
Hannes Bergenfalk
Jonas Hemlin
Ola.B
Elina Andersson
Martin Lysen
Juliette Jern
Kenny Lee Iker
Elin
Sebastian Nordström
Ola Eliasson
Anton Hemlin
Niclas Wallman
Mimmi
26 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3
FörfattareMeddelande
Micki

Micki


Antal inlägg : 3
Gick med : 11-04-03
Ålder : 36
Ort : Göteborg

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimesön apr 03, 2011 6:12 am

Och jag ser fram emot spelet! Very Happy

Hehe, min roll har nog kommit väldigt fel då, men blir det akut brist på soldater så vet man aldrig!
Till överst på sidan Gå ner
http://steampunk-micki.blogspot.com/
Ola Österström

Ola Österström


Antal inlägg : 4
Gick med : 11-04-03
Ålder : 41
Ort : Jönköping

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimesön apr 03, 2011 12:20 pm

Hej allesammans!

Jag ska åka på vårlajvet i år som Tempelherre i Dies Irae, mitt namn är då Gottfried Von Mordheim och jag ser fram emot att få spela mot er i vår!
Till överst på sidan Gå ner
Juliette Jern
Soldenär
Soldenär
Juliette Jern


Antal inlägg : 166
Gick med : 10-11-30
Ålder : 35
Ort : Skoghall

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimesön apr 03, 2011 7:55 pm


Välkomna
Till överst på sidan Gå ner
Sofia
Soldenär
Soldenär
Sofia


Antal inlägg : 26
Gick med : 11-04-04
Ort : Kumla

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimemån apr 04, 2011 2:26 am

Hej! Jag ska med! Som artariska armén tydligen, blev övertalad av Mimmi för en liten stund sen.
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimemån apr 04, 2011 2:29 am

Haha, visst är Mimmi bra?! Välkommen till gänget! Är det nåt du undrar över så är det bara att fråga. =)
Till överst på sidan Gå ner
Jonas Hemlin
Soldenär
Soldenär
Jonas Hemlin


Antal inlägg : 95
Gick med : 10-11-25
Ålder : 34
Ort : Göteborg

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimemån apr 04, 2011 5:33 pm

Välkommen till armén Sofia! ^__^
Till överst på sidan Gå ner
Alma
Soldenär
Soldenär
Alma


Antal inlägg : 79
Gick med : 10-11-22
Ålder : 31
Ort : Ljungby

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimemån apr 04, 2011 10:27 pm

Välkomna alla; ser fram emot spelet! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Johan Danielsson
Rotemästare
Rotemästare



Antal inlägg : 29
Gick med : 11-04-06
Ålder : 30
Ort : Bäck,Bygdeå

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Nyanländ   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimeons apr 06, 2011 1:00 am

Jamen då var det väl dags för mig också!

Jag heter som sagt Johan Danielsson och var tidigare gruppledare för en grupp entusiastiska grönisar.
Vi läste om er grupp på eleriaforumet och blev taggade direkt, sen igår ingår vi i spejartrupperna!
Vi är nya men galet taggade!

Då syns vi inom en snar framtid! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimeons apr 06, 2011 1:02 am

Ni är mycket välkomna hela bunten! Ni fyller en viktig roll i armén men framförallt är vi glada att ha er med i gemenskapen!
Till överst på sidan Gå ner
Mimmi
Rotemästare
Rotemästare
Mimmi


Antal inlägg : 178
Gick med : 10-10-04
Ålder : 33
Ort : Ljungby

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetor apr 07, 2011 5:06 pm

Är ni från Stockholm?
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetor apr 07, 2011 6:31 pm

De är från där man, åtminstone enligt myten, kallar Stockholm för Fjollträsk. lol!
Till överst på sidan Gå ner
Oskar Gauffin




Antal inlägg : 155
Gick med : 11-04-12

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 9:34 am

Hej!

Nu glider jag in här på ett bananskal, i sista stund. Oskar heter jag, 23 år, kommer spela tjänare/adjutant till Kennys roll. Annars driver jag en lajvblogg som heter knyttelit.blogspot.com, avslutade nyligen en tyvärr ganska ouppmärksammad tävling för lajvdräkter på lajvsverige.se, har arrangerat lajv inom en förening på Värmdö i Stockholm som hette ALF och har varit inne i lajvsvängen i nio år snart.

Jag behöver hitta en rote att laga mat tillsammans med, men det ska väl gå att lösa, hoppas jag. Smile

Och om det är någon som har en plats över och åker från Stockholm och vill dela bensinpengar är jag väldigt intresserad. Ni kanske har trådar för sånt här när jag väl blir insläppt, men läser ni det här och tänker "yes" så skicka ett PM? Smile

Till överst på sidan Gå ner
Alma
Soldenär
Soldenär
Alma


Antal inlägg : 79
Gick med : 10-11-22
Ålder : 31
Ort : Ljungby

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 10:56 am

Hej! Känn dig som hemma! Smile

Det är fler som letar bilplatser från Stockholm, vet jag... Emil Rogvall till exempel.
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 1:04 pm

Varmt välkommen Oskar! Glad att ha dig här! =)

Nu är du "insläppt" på resten av forumet också så det är bara att navigera runt och se om du hittar godisbitarna bland alla nötter. jocolor

Skämt åsido, det är mycket att läsa men det mesta är nog lätt att identifiera om det är relevant eller inte. Så återigen, välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
Juliette Jern
Soldenär
Soldenär
Juliette Jern


Antal inlägg : 166
Gick med : 10-11-30
Ålder : 35
Ort : Skoghall

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 1:08 pm

välkommen
Till överst på sidan Gå ner
Zmrzlina

Zmrzlina


Antal inlägg : 189
Gick med : 10-10-08
Ålder : 37

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 3:08 pm

Armén växer även in i sista stund. Kul att se och välkommen. Smile

Stämmer f ö bra att även jag letar bilplats, men som det ser ut nu blir det tåg till och från västerås istället.
Till överst på sidan Gå ner
Oskar Gauffin




Antal inlägg : 155
Gick med : 11-04-12

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 6:18 pm

Tack, det ska bli kul att träffa alla nya människor ska jag också passa på att säga. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Johan Danielsson
Rotemästare
Rotemästare



Antal inlägg : 29
Gick med : 11-04-06
Ålder : 30
Ort : Bäck,Bygdeå

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 6:58 pm


Välkommen Oskar!
Själv har jag bara varit med en vecka drygt så du är inte ensam om att trilla in på mållinjen,
syns om en vecka! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Jonas Hemlin
Soldenär
Soldenär
Jonas Hemlin


Antal inlägg : 95
Gick med : 10-11-25
Ålder : 34
Ort : Göteborg

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimetis apr 12, 2011 7:08 pm

Välkommen! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Robin_Eriksson
Soldenär
Soldenär



Antal inlägg : 74
Gick med : 11-04-15
Ålder : 32
Ort : sala

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimefre apr 15, 2011 6:37 pm

Hej allihopa!

Jag kom med har genom ren tur typ^^

De va så att kenny sökte ved att köpa till lajvet och hitta lilla mig genom såSmile Så nu är jag har och med i denna underbara grupp^^

Jag heter Robin Eriksson och bor utanför sala och går inrikningen skog^^ Därför man säljer ved.

Har lajvat förr och nu ska de bli roligt att göra de igen:) ska få tag på allt till lajvet på 5 dagar jätte bra planerat men de fixar jag lätt^^

Har ni frågor så fråga påSmile
Till överst på sidan Gå ner
Kenny Lee Iker
Kapten
Kapten
Kenny Lee Iker


Antal inlägg : 604
Gick med : 10-11-23
Ort : Karlstad

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimefre apr 15, 2011 7:28 pm

Varmt välkommen! Ja, det är ont om tid men vill man så kan man så det löser du säkert.
Till överst på sidan Gå ner
Robin_Eriksson
Soldenär
Soldenär



Antal inlägg : 74
Gick med : 11-04-15
Ålder : 32
Ort : sala

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimefre apr 15, 2011 7:44 pm

har löst lite med värma kläder redan^^
Till överst på sidan Gå ner
Oskar Gauffin




Antal inlägg : 155
Gick med : 11-04-12

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimefre apr 15, 2011 8:06 pm

Välkommen Robin!

Jag antar att du ska spela soldat?
Till överst på sidan Gå ner
Robin_Eriksson
Soldenär
Soldenär



Antal inlägg : 74
Gick med : 11-04-15
Ålder : 32
Ort : sala

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimefre apr 15, 2011 8:14 pm

soldat ja och kommer på de snart hur den rollen är^^
Till överst på sidan Gå ner
Johan Danielsson
Rotemästare
Rotemästare



Antal inlägg : 29
Gick med : 11-04-06
Ålder : 30
Ort : Bäck,Bygdeå

Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitimelör apr 16, 2011 12:57 am

Välkommen! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Empty
InläggRubrik: Sv: Presentationstråd för nyanlända   Presentationstråd för nyanlända - Sida 3 Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Presentationstråd för nyanlända
Till överst på sidan 
Sida 3 av 3Gå till sida : Föregående  1, 2, 3

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Artariska Armén :: Öppet Forum :: Rekrytering, frågor och information-
Hoppa till: